.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدرقه باشکوه یک شهید؛
تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین آغاز شد.

پیکر شهید سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه که در حمله موشکی ۴ دی ماه ۱۴۰۲ جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پس از تشییع در حرم حضرت زینب و بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) به تهران منتقل شد.  وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

در اولین ساعات بامداد پنج‌شنبه رهبر معظم انقلاب با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.


صبح پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور هزاران نفر از مردم قدرشناس تهران در میدان آیینی امام حسین،‌ مراسم تشییع پیکر پاک شهید سید رضی موسوی آغاز شد.  سردا سلامی فرمانده کل سپاه و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس و تعداد دیگری از مسوولان و فرماندهان نظامی کشور در کنار خیل عظیم مردم در این مراسم حضور داشتند.

تشییع پیکر شهید سیدرضی در میدان امام حسین +عکس

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی در میدان امام حسین(ع) تهران حضور یافت.

 

شهید سید رضی موسوی ضربات سنگینی به دشمن زد

 

سرلشکر سلامی: شهید سیدرضی موسوی ضربات سنگینی به دشمن زده بود

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: شهید کردن سیدرضی ناشی از ناتوانی‌های رژیم صهیونیستی است؛ ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این امت صبر نخواهیم‌کرد و انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود و امیدواریم خداوند این رژیم را از روی زمین محو کند.

وی بیان کرد: او در ۴۵ سال زندگی خود هرگز لباس جهاد را از تن خارج نکرد. شهید سید رضی موسوی صادق و اهل وفا بود و شما حتی در تصویر او جدیت، محبت، شدت نسبت به کفار و رأفت نسبت به مؤمنان را می‌بینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن شهید بزرگوار ثابت قدم بود و دشمن او را به خوبی می‌شناخت چون از او ضربات سنگینی خورده بود.

وی افزود: جبهه مقاومت در حال چیدن ثمرات نهال‌هایی است که توسط این عزیزان و شهدا کاشته شده است. این را بدانید که عملیات طوفان الاقصی کاملاً عملیات فلسطینی بود و توسط خود آنان طراحی و اجرا شد و هیچ جریان خارج از فلسطین در این موضوع مداخله نداشت. در انتقام از شهادت حاج قاسم به عاملان و آمران آن ترور ناجوانمردانه کار داریم.

 

http://www.shomalnews.com/photo/170378988926124733.jpg


صحبت‌های زینب سلیمانی در مراسم تشییع سید رضی


 زینب سلیمانی در مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی در میدان امام حسین تهران گفت: شهید موسوی پا به پای شهید حاج قاسم در سوریه حضور داشت و حاج قاسم او را فرمانده‌ای زیرک می‌دانست. درست است است که شهادت برای ما افتخار است، اما برای جبهه باطل جز ذلت نیست.

وی افزود: رژیم آدمکش صهیونیستی عقل خود را در سه ماه گذشته از دست داده است و مردم را در مدرسه و بیمارستان به شهادت رساندند. خون شهید موسوی یقینا به تثبت و پیروزی مقاومت منجر می‌شود و به فضل الهی نشان این رژیم از روی زمین پاک خواهد شد. پیروزی خط مقاومت را از خداوند متعال خواهانم.

وی تاکید کرد: رهبران بزدل و ترسوی رژیم صهیونیستی بدانند که وجدان‌های بیدار در یک اعتقاد اشتراک نظر دارند که این رژیم جنایتکار است و هیچ راهی جز مبارزه با آن وجود ندارد.

زینب سلیمانی گفت: هیچ اقدامی نمی‌تواند حقارت تاریخی رژیم صهیونیستی را جبران کند.



 با اجرای برنامه وداع، پیکر شهید سید رضی موسوی روی دست مردم تا میدان شهدا بدرقه شد تا برای تدفین به حرم امامزاده صالح (ع) در تجریش منتقل شود.


مراسم خاکسپاری شهید سید رضی موسوی که با حضور مردم شهید پرور در امامزاده صالح برگزار شد و محمدحسین پویانفر، مداح اهل بیت علیهم السلام، به ذکر مصیبت پرداخت.

این درحالی است که همزمان با خاکسپاری پیکر مطهر شهید موسوی روضه و ذکر مصیبت سرور و سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام، بدرقه کننده این شهید بزرگوار بود و  در نهایت پیکر مطهر این سردار رشید اسلام با اشک‌ها و گریه‌های مردم بر مصیبت حضرت زینب سلام الله علیها و امام حسین علیه السلام راهی دیار باقی شد.

در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی و جمعی از فرماندهان سپاه حضور داشتند.

 سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه چهارم دی ۱۴۰۲ در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.822 seconds.